Інклюзивна освіта

Дидактична гра

«Фразеологізми»

Дана гра сприяє кращому засвоєнню учнями змісту фразеогогізмів. Учням потрібно відшукати пояснення до даного фразеологізму. Можна використовувати як для індивідуальної, так і для парної та групової роботи.

 

 

 

Дидактична гра «Знайди час»

Мета: учити дітей орієнтуватися на циферблаті годинника, визначати час; закріпити цифри; розвивати пам’ять, кмітливість, дрібну моторику, увагу.

 

Пальчикова гімнастика

 Всі ми в дитинстві робили "Сороку-Ворону", "Ладусі", всі боялися "Рогату козу", але повторювали її та лякали батьків. Пам’ятаєте?

- Але не всі з нас знають, у чому сенс таких вправ. А виявляється і, навіть доведено вченими, що тонкі рухи пальців рук позитивно впливають на розвиток дитячої звуковимови та загальних інтелектуальних здібностей.

 

ЛІХТАРИКИ

По черзі стискати та розтискати пальці рук на рахунок "раз - два".

На "раз": пальці правої руки випрямлені, пальці лівої руки стиснути.

На "два": пальці лівої руки випрямлені, пальці правої руки затиснуті. Спочатку виконувати вправу повільно, потім прискорювати темп.

КУЛЬКА

Вихідна позиція. Пальці обох рук зібрані пучкою і стикаються кінчиками. "Надуваємо кульку": придати пальцям таке положення, яке буває, коли руки тримають м’ячик або кульку.

"Кулька лопнула": пальці повертаються у вихідну позицію

Пружну кульку я надую.

Мотузочок зав 'яжу.

Ну а потім її здую.

Всім цей фокус покажу.

ЇЖА ЧОК

Вихідна позиція. Поставити долоні під кутом одна до одної. Розташувати пальці однієї руки між пальцями іншої. Ворушити пальчиками.

Як ти носиш, їжачок,

Так багато колючок?

КВІТКА

Вихідна позиція. Долоні підняті угору, пальці створюють "пуп’янок", основи  кистей притиснуті одна до другої.

Квітка "розпускається” розводимо ,одночасно пальці рук у боки, а потім зводимо пальці разом.

Вранці сонечко зійшло,

розпустилась квітка.

А увечері закриє

пелюсточки швидко.

СТІЛ

Вихідна позиція. Ліву руку стиснути у кулак - це "ніжка" столу. Зверху накрити "ніжку" випрямленою долонею правої руки - це кришка "столу".

Кулачок це буде ніжка,

А долонька - буде кришка.

Поміняли ручки враз.

Буде інший стіл у нас.

На рахунок "раз-два" по черзі змінювати положення рук.

ЗАМОК

Вихідна позиція. Долоні притиснуті одна до одної. Пальці переплести. Далі рухами імітувати слова віршика:

Замок на дверях тут висить.(Швидко з’єднувати пальці в зам .к та роз’єднувати).

Хто б зміг його нам відімкнути?

Потягнули (Пальці зчеплені, потягнули пальці, не розчіплюючи їх).

Покрутили!(Посовати зчепленими пальцями від себе до себе),

Постукали! (Пальці залишаються у замку, постукати основами долоней одна об одну).

Й відімкнути! (Розчепити пальці).

 

 


Пальчикова гімнастика для школярів




Артикуляційні вправи



 
 

Універсальні логопедичні вправи для

покращення дикції школярів


Розвиваючі логопедичні вправи Р-Л

Українська мова: вимовляємо правильно [дз]
 
 
 

Запам*ятовуємо:
 

Читаємо:



Ознайомлення з поняттям і терміном «задача»
Вчимо літери та звуки української мови


Математика 1 клас. Складання прикладів на додавання та віднімання за малюнками:




Інвалідність можна розглядати по-різному. Можна вважати, що інвалідність — це нестерпні щоденні страждання не тільки для самого інваліда, а й для всіх членів суспільства. А можна знати,що інвалідність — це не обділеність долею, це, скоріше, такий спосіб життя в обставинах, що слалися, який може бути дуже корисним інваліду та людям довкола нього.
Не хвороба створює обмеження діяльності, а умови життя, що їх може запропонувати суспільство людям з обмеженими можливостями. Умови різних можливостей досяжні лише в тому суспільстві, де інвалідність розглядається через соціальну концепцію, де відсутня дискримінація інвалідів словами та діями здорових людей. Тоді головний зміст процесу інклюзії можна означити так: «Усім тут раді!»

Інклюзія — процес реального включення інвалідів у активне суспільне життя. При цьому всі зацікавлені сторони мають долучатися до участі для отримання бажаного результату. Інклюзія однаковою мірою необхідна всім членам суспільства. Інклюзія — це належність до співтовариства (групи друзів, школи, місця проживання).
Інклюзію в освіті можна розглядати як один із багатьох аспектів інклюзії в суспільстві загалом. Бути інклюзивним — означає шукати шляхи для всіх дітей бути разом під час навчання (включно з дітьми з інвалідністю). Інклюзія означає розкриття кожного учня за допомогою освітньої програми, яка достатньо складна, але відповідає його здібностям. Інклюзія враховує потреби, а також спеціальні умови за підтримку, необхідні учню й педагогам для досягнення успіху.
Проте процес упровадження інклюзії потребує значних зусиль усіх учасників освітнього процесу: від Міністерства освіти і науки України, молоді та спорту до вчителя, класного керівника, обслуговуючого персоналу.


Інклюзивна школа — заклад освіти, який забезпечує інклюзивну освіту як систему освітніх послуг, зокрема: адаптує навчальні програми та плани, фізичне середовище, методи та форми навчання, використовує існуючі в громаді ресурси, залучає батьків, співпрацює з фахівцями для надання спеціальних послуг відповідно до різних освітніх потреб дітей, створює позитивний клімат у шкільному середовищі. Не зважаючи на те, що інклюзивні школи забезпечують сприятливі умови для досягнення рівних можливостей і повної участі, для їх ефективної діяльності необхідні спільні зусилля не лише з боку вчителів та персоналу школи, а й ровесників, батьків, членів родин.





Немає коментарів:

Дописати коментар