2 клас 2021 р
21.01 (п'ятниця)
Тема. Знаходження невідомого від'ємника.
1. Перегляньте.
2.Робота з підручником : стор. 71 Опрацюйте вправу 1,2,3.
3. Роз'яжіть задачу 4.
4. Усні обчислення : вправа 5.
5. Письмово виконай вправу 7.
6. Завдання від Мудрої дівчинки.(Виконай малюнком на чорновику).
20.01(середа)
Тема. Узагальнення та систематизація знань.
1.Усний рахунок
2. Робота з підручником : стор.70
- вправа 2 , 3 виконати письмово;
- розв'яжіть задачу 6;
- вправа 4, 5 (усно);
- Поміркуйте та виконайте завдання від Мудрої дівчинки ( на чорновик).
-
19.01 (вівторок)
Тема. Перевірка віднімання.
1. Усний рахунок " Сон котика"
2. Як перевірити правильність додавання ? Поясніть:
24 + 3 = 27
31 + 8 = 40
3. Як же перевірити віднімання?
Робота з підручником : стор 69:
- простежимо за виконанням вправи 1
- зробимо висновок ( у жовтому кольорі)
- усні обчислення вправи 4;
- робота над задачою 3.:
- -розв'яжіть задачу за першим скороченим записом;
- прочитайте та порівняйте умову другого скорочення задачі з першою умовою.
- Що помітили ?
(Те що було невідомим стало відомим і навпаки.Така задача називається оберненою до першої)
- Розв'яжіть усно другу задачу.
- прочитайте скорочену умову третьої задачі. Порівняйте з умовою першої задачі.
- Який висновок зробили ? ( Це обернена задача до першої задачі.) :
- запишіть : Обернена задача та розв'яжіть.
4. Самостійна робота .Вправа 6, 7.
5. Завдання від Мудрої дівчинки ?
- Здогадались , яка сума має бути в кожному стовпчику? Міркуйте.
Успіхів вам!
18.01 (понеділок)
Тема. Перевірка додавання
1.Усний рахунок
2. Робота з підручником .Стор. 68 : виконайте усно завдання 1 ,3, 2..
3. Сформулюйте правило перевірки дії додавання (в жовтому кольорі).
4. Фізкультхвилинка. Виконуй разом з учнями.
5. Усне обчислення виразів завдання 5 стор. 68;
письмове обчислення виразів завдання 6 стор.68 (4 , 5 , 6 стовпчики).
6. Розв'язування задачі 4 стор. 68.:
- Про що задача ?
- Скільки у вазі було яблук?
- Що докладала мама?
- Скільки груш доклала ?
- Скільки апельсин доклала?
- Прочитай перше запитання задачі.
- Яким виразом про це дізнаєшся?
Скільки було у вазі фруктів ?
- Скільки доклала?
- Прочитай друге запитання задачі.
Яким виразом про це дізнаємося?
7. Запиши розв'язування задачі.
8. Спробуй свої сили, виконай завдання від Мудрої дівчинки: стор. 68.
Ви, МОЛОДЦІ!
15.01 (п'ятниця)
Мета. Зміна різниці від зміни від'ємника.
1. Рахуємо усно
2. Робота з підручником :стор. 67
- Дослідіть зміни в таблицях завдання 2 ,3. Зробіть висновок.
3. Розв'яжіть задачу 4.
4. Пригадайте , що таке периметр. Знайдіть та порівняйте периметри трикутників. (Завдвння 6).
5. Усні обчислення : завдання 5.
6. Завдання 7 виконайте письмово.
7. Спробуйте свої сили : завдання від Мудрої дівчинки.
13.01 (середа)
Тема. Зміна різниці від зміни зменшуваного.
1. Перегляньте відео.
2. Дайте відповіді на запитання :
- Що відбувається з різницею при зменшуванні зменшуваного ?
- Продовжіть думку : " При збільшуванні зменшуваного ..."
- Наведіть усно приклади.
3. Робота з підручником :
- стор. 66 завдання 1, 4, 5 розв'яжіть усно;
завдання 3, 6 виконайте письмово.
4. Подумайте над логічним завданням від Мудрої дівчинки.
(Це задача, що розв'язується з кінця).
12.01 (вівторок)
Тема. Периметр многокутника.
1.Перегляньте відео.
2. Робота з підручником :
- с. 65 завдання 1. Пригадайте відео та знайдіть периметр многокутника.
- завдання 2 - правило. Вивчити напам'ять;
- завдання 3,7, 8 , 6 (4 стовпчик) - усно ;
- завдання 4, 5 , 6 (1,2,3 стовпчики ) - письмово.
11.01. (понеділок)
Тема. Віднімання виду 17 - а, 18 - а.
1. Усний рахунок :
2. Перегляньте відео :3. На основі переглянутого відео опрацюйте завдання в підручнику на с. 64:
завдання 1,2,4 - усно;
завдання 3, 5, 6, 7 - письмово.
4. Обов'язково спробуйте виконати практично цікаве завдання з паличками.
Немає коментарів:
Дописати коментар