2 клас 2021 р
22.01 (п'ятниця)
Тема. Змінювання слів, які відповідають на питання хто? що ? за числами.
М. Познанська " Випав сніг"
1. Розчитування.
2. Читання для себе . Вірш М. Познанської " Випав сніг" Стор. 133. Виконання вправи 2 усно , що на стор. 13.
4. Читання доповнення : вправа 3 (завдання 1).
5. Гра "Назви предмет" (Називайте живі та неживі предмети, ставте до них питання).
6. Виконання вправи 3 (завдання 2 3 )
7. Зроби висновок про записане (В рожевому кольорі на стор. 13)
8. Вивчи вірш напам'ять.
21.01 (четвер)
Тема. Виділення слів - назв предметів з мовного потоку.
1. Гра "Хто чи що? "
2. Робота з підручником, стор. 12 :
- вправа 4 (завдання 1 )- вибіркове списування з завданням;
- вправа 4 (завдання 2) - дайте відповіді назапитання , підкресліть слова назви - предметів;
вправа 4 (завдання 4) - усно.
-
20.01 (середа)
Тема. О.Буцень "Гуля" Обговорення вчинків персонажів оповідання.
1. Розчитування.
2. Про творчість Олега Буценя.3. Робота з підручником : стор.11
- читання для себе оповідання О.Буценя "Гуля" ;
- робота над змістом :
- назвіть головних героїв оповідання ;
- що сталося з Юрком ? ;
- хто пожалів хлопчика ?;
- кому треба дати пораду переглянути свою поведінку?
- дайте пораду дівчаткам.
4. Вибіркове читання :
- зачитайте, які у Юрка були ковзани;
- зачитайте розмову Юрка з Миколкою;
5. Міркування: - як ви думаєте, чому знову Юрко не побоявся ступити на лід?
- то про що це оповідання ?
- чому воно нас навчає?
6. Читання оповідання для когось.
19.01 (вівторок)
Тема. За В. Скуратівським "Новий (старий) рік та свято Василя.Вправи на розрізнення спільнокореневих слів. , різних частин мови.
1.Приймайте вітання.
2. словникова робота стор. 8 завдання 2.
3. Читання для себе тексту "Старий новий рік та свято Василя"
4. Дай відповіді на запитання : вправа 3 стор. 9
5. Переглянь відео про народні звичаї.
6. Вибіркове списування з тексту . Вправа 5 (завдання 1);
усно виконай завдання 2 вправи 5
Фізкультхвилинка
Тема. Слова , що називають предмети. За В. Скуратівським "19 січня - Водохреща"
Репродукція картини " Водохреща". С. Брунса.РЗМ. Порівнюємо текст і картину.
і. Ознайомлення з текстом. Читання для когось. стор. 9 "19 січня - Водохреща"
2. Робота над текстом . вправа 2 стор. 10.- усно.
3. Розгляд репродукції картини, що на стор. 10 С. Брунса.
- Який обряд зображено ?
4. Порівняння тексту та картини:
- вправа 4 стор.10 (письмово) ;
- Чи відповідає репродукція картини змісту тексту ?
- Який би ви висновок зробили ?
(Автори різні , але тема одна : обряд Водохреща.
Значить , такі обряди колись були в українського народу та ведуться і донині).
5. Гра " Хто ? Що ?" Стор. 11 ( Рожевий колір).
6. Самостійне читання опрацьованих текстів. Розвиваємо техніку читання.
18.01 (понеділок)
Тема. Частини мови. Формування уявлень про частини мови. Дослідження мовних явищ.
1. Проведемо мовне дослідження . Вправа 4 стор. 7 (завдання 1 ):
- читаємо колонки слів на стор.6 вправи 1.
- запиши слова 1 колонки;
- які питання ставимо до слів ?
- зроби висновок.(Висновок подано у рожевому кольорі стор. 7)
2. Перегляньте відео.
3. Виконайте вправу 5, що на стор. 7 :
- завдання 1 - усно
- завдання 2 - письмово.
15.01 ( п'ятниця)
Тема. Краса зимової природи. За М. Магерою "Омелюхи". Вибіркове читання тексту.
1 Поспостерігайте, цікаво.
- Які це були пташки ?
- Чому їх називають чубатими ?
2. Робота з підручником 2 частини стор. 5 :
(Самостійно у вільний час опрацюйте стор.3 , 4).
- швидкочитання : вправа 1 (завдання 1);
- добір слів або словосполучень : вправа 1 (завдання 2);
- читання для себе. Прочитайте текст за Миколою Магерою " Омелюхи";
- дайте відповіді на запитання вправи 3 стор. 6;
- вибіркове читання : прочитайте пригоду яку описано в оповіданні; опис пташок.
3. Читання для когось.
14.01 (четвер)Тема. Добір спільнокореневих слів. Визначення кореня у словах. А. Качан "Крихта хліба".1.Перегляньте відео.
2. Самостійна робота. Доберіть і запишіть до слова зима спільнокореневі та виділіть корінь у цих словах.3. Фізкультхвилинка
4. Відеозустріч з поетом.
5. Вірш Анатолія Качана "Кихта хліба"
6. Робота з підручником. ( с 109) Читання для себе.7. Робота над змістом вірша. Вправи 2, 3 стор. 109 (усно).8. Вивчити вірш напам'ять.9. Стор. 110 :- вправа 4 (1 ,2 завдання усно);- вправа 4 (завдання 3 письмов
14.01 (четвер)
Тема. Добір спільнокореневих слів. Визначення кореня у словах. А. Качан "Крихта хліба".
1.Перегляньте відео.
5. Вірш Анатолія Качана "Кихта хліба"
6. Робота з підручником. ( с 109) Читання для себе.
7. Робота над змістом вірша. Вправи 2, 3 стор. 109 (усно).
8. Вивчити вірш напам'ять.
9. Стор. 110 :
- вправа 4 (1 ,2 завдання усно);
- вправа 4 (завдання 3 письмов
13.01 (середа)
Тема. Основа та закінчення слова.1. Перегляньте відео.
2. Дайте відповіді на запитання : - Закінчення , яка це частина слова ?- Для чого служить закінчення ? - Що треба робити , щоб визначити закінчення ?- Що утворює закінчення : форму слова , чи нове слово?- Що таке основа ?- Що треба зробити , щоб визначити основу ?(Якщо відповіді на запитання дати не можете, то перегляньте відео уважно, з зупинками ще раз.)3. Виконайте завдання з відео письмово в зошиті , переглядаючи його ще раз :- Початок : У лісі росте (що ?) калин. (І так далі ...)- З'єднай слова із закінченням (це завдання з відео , виконай письмово).4. Робота з підручником : стор. 108 :- вправа 4 (завдання 2 , 3 , 4 , 5 ).
5. Прочитайте та запам'ятайте правила у рожевому кольорі стор. 108, о).
5. Прочитайте та запам'ятайте правила у рожевому кольорі стор. 108, о).
12.01 (вівторок)
Тема. Будова слова . Споріднені слова..О.Зубер "Зима". В. Струтинський " Чому рипить сніжок"
1. Розчитування.
2. Робота з підручником :
- с. 105. Прочитайте вірш Ольги Зубер "Зима";
- с. 106 Усно виконайте вправу 2.
3. Перегляньте відео.
4. Робота з підручником :
- с. 106 Виконати вправу 3 (завдання 1) ;
- с. 106. Вправа 3 (завдання 2 усно) ;
- с.106 правило вивчити напам'ять ( в рожевому кольорі);
- с.106 Виконати вправу 4 (завдання1).
5. Фізкультхвилинка
6. Читання для себе. Прочитати на с. 106 казку Василя Струтинського "Чому рипить сніжок"
7. С. 108: - усне аудіювання. Вправа 2 (завдання 1);
- вибіркове читання . Вправа 2 (завдання 2) ;
- вправа -міркування 3 на с. 108 (усно ).
11.02. ( понеділок)
Тема. Пряме й переносне значення слів. Дослідження мовних явищ. Зима вже в гості завітала. В. Сухомлинський "Кмітливий скляр".
1. Перегляньте відео про пряме та переносне значення слів.
2. Розчитування.
3. Прослухайте оповідання В. Сухомлинського " Кмітливий скляр".
4. Виконати завдання в підручнику :
- стор. 104 вправа 2;
- стор. 104 вправа 3 (1, 2 завдання);
- стор. 105 вправа 4;
- стор. 105 вправа 5 (завдання 1,2);
- стор. 105 вправа 5 ( завдання 5).
Немає коментарів:
Дописати коментар